10 Ekim 2010 Pazar

GILLİK AYŞE


(Az kaldı büyümene
Çabuk dön aramıza)

Şu altı aylık yaşında bebeğimiz / Ne badirelere
gebe kalmakta / Avucumuzda küçücük elleri
Canı ciğeri olmakta hepimizin / Toy bir şairin
yeğenisin sen / Bu yüzden öylesine güçlü
olmalı / Bu yüzden bizde kalmalısın / Sen Ayşe
Elif koktukça burnumuza / Ki hep öyle kok
Biz seninle kalacağız

Açılıp kapanacak gözlerimiz / Zaman geçmiş
olacak mutlulukla / Uçurtma uçuracağız birlikte
Eski kafayım ben uçurtmaları severim / Sen de
sevecek misin / Olsun / Beni sev yeter / Konuşmaya
ilk başladığında / Sana bir şiir ezberleteceğim
Şimdi biz sana dualar ediyoruz / Sen de büyüdüğün
zaman bize o şiiri okuyacaksın

9 yorum:

suna öztürk dedi ki...

şiir çok gzl olmuş ama yazılacak olan bundan sonraki şiirler ayşecik için sağlık dolu şiirler yazılar olur inşallah....

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

Teşekkür ederiz Aytaç amcası. kitabında kızıma yer vermenle bizi onurlandırırken bir de böylesine güzel bir şiir hepimizi alt üst etti. Gözlerimiz nemlendi... çok sağolasın... GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK...

suna öztürk dedi ki...

katılıyorum eminecim bizim çocuklarımız çok şanslı böyle duygu yüklü ve onları çok seven amcaları var duydularına ,yüreğine kalemine sağlık.....

Aytaç ÖZTÜRK dedi ki...

şeker mi şeker 3 yeğenim var...inşallah sağlıklı bir şekilde sevenleri ve sevdikleriyle birlikte büyürler...hem ben onlara daha ne şiirler yazacağım...kıskanmak yok ama:)))

suna öztürk dedi ki...

valla ben bu yorumu yeni gördüm .kitapları kargo ettiğinde bize ben değil abicin kıskandı bilemem yani tepkisinide çocuklara bak benm kardeşim sizler için neler yapıyor onlar küçükkende ben onlar için herşeyi yapıyordum dedi ama kitap bana değil size geldi diye bir sitemde bulundu bilemem artık :)))

aylin dedi ki...

okurken çok duygulandım yüreğinize sağlık..

Aytaç ÖZTÜRK dedi ki...

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER... HER ZAMAN BEKLERİM...

Meltem dedi ki...

Çok güzel düşünceler. Yüreğinize sağlık...

Aytaç ÖZTÜRK dedi ki...

bebeğimizin tedavisi devam ediyor hala...dualarınızı eksik etmeyin...