16 Ocak 2011 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ...

Yangından Sonra Bile
dün şuracıktaydın ellerimle koydum
bulamıyorum şimdi
deliyim bu yüzden
galiba çokça tedirgin
ya bir daha dokunamazsam


gözümün önüne geldikçe
sıtma tutuyor vücudumu
ayyaş olsam belki dayanabilirdim
benim değilsin


hangi vakit seni düşlesem
yarı baygın bir mezar kuşu konacak
omuzlarıma
başka bir kadının kulaklarını
öpüyor olacağım zevksiz


neden aynı zulüm ikimize
AYTAÇ ÖZTÜRK

Yaklaşmakta olan 14 Şubat Sevgililer günü dolayısıyla, şanslı 5 izleyicimize Kızımın Amcası, Sevgili Ağabey'imiz Aytaç Öztürk'ün isme imzalı ilk şiir kitabı "ŞİRAZ GÖZLERİ"ni hediye ediyoruz.....


Kitabımızda yukarıda yayıladığım şiir dışında 78 şiir bulunmaktadır... ve şiirlerin tamamı uzun yıllar sonunda,  yaşanmışlıklar sonucu yazılmıştır....Kitabın 1. ve 2. bölümü Ayberk ve Gökberk'e 3. bölümü ise güzel kızıma ithaf edilmiştir...(Ne şanslı yeğenler bunlar,  kendilerine ithaf edilmiş şiirler bile var....)


1. Blogumun izleyicisi olmanız ve kampanyayı en az bir resim kullanarak duyurup link ve mail adresiniz ile birlikte yorum bırakmanız...

2. KIZIMIN CİCİLERİ adlı blogu izlemeniz....... 

3. Blogu olmayanlar arkadaşlar, Facebook ve Twitter'de duyurmanız. Link vermeniz....

4. Kitaba sahip olmak için çekişi beklemek istemeyenler kitabı satın almak isteyenler....NET KİTAP adresinden alabilirler....

5. Çekiliş yapılırken  ticari bir kaygı bulunmamaktadır. Şiirleri ücretsiz okumak isteyenler....ANTOLOJİ okuyabilirler....


Yarışmaya katılım 16 ocak 2011 - 06 Şubat 2011 tarihleri arasındadır..... 06 Şubat 2011, saat 23:59 'dan sonraki, adsız ve linksiz katılımlar kabul edilmeyeceklerdir. Verilen linkler kontrol edilecek şartları yerine getirmeyenler çekilişe dahil edilmeyecektir....

Çekiliş 07.Şubat. 2011 tarihinde yapılacak, ulaşım bilgileri de tarafımıza ulaşır ulaşmaz kargo'ya verilecektir.....Kargo tarafımızdan karşılanacaktır...

11 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çekilişte bu kitabı kazananlar ne kadar şanslı olduklarını kitabı okuyunca anlayacaklar...

ATLI KARINCA dedi ki...

merhaba gönlünüze sağlık http://silsev.blogspot.com/2011/01/siir-olmadan-asla-blogundan-hediye.html blogumda duyurdum maide karzan meryem_22ba@hotmail.com blogu izlemekteyim güzel günler

missT dedi ki...

2 blogun da izleyicisiyim,
blogum yok.
facebookta kampanyayı paylaştım:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=550871752
sevgiler

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Merhaba,
şartlar tamam.
Blogumda yayınladım.
http://gizemlitosbaga.blogspot.com/2011/02/siir-olmadan-asladan-sevgililer-gunu.html

teşekkürler :)

gizemli tosbaga
lazyemy@gmail.com

özgebartın dedi ki...

mrb gerçektende verilebilecek en güzel hediye teşekkür ederiz.İzleyicinizim ve diğer bloğuda izlemeye aldım.Kampanyayı bloğumda paylaştım.http://ruyammmm.blogspot.com/2011/02/siirolmadanasladan-harika-bir-hediye.html

Özge ÇAY
amastris_0074@hotmail.com

missT dedi ki...

2 blogu da izliyorum.
facebookta etkinliği paylaştım:
http://www.facebook.com/profile.php?id=550871752
tugce_parlak@hotmail.com

Meltem dedi ki...

Merhaba;

Umarım çekilişinize geç kalmamışımdır. Sayfanızı baştan sona inceledim. Henüz sonuçları açıklamamışsınız. Sanırım hala bir umut var ;)

Konu kitapsa akan sular durur benim için. Ben de çekilişinize dahil olmak istiyorummmm. (Hani mümkünse)

Bloğunuzun izleyicisi oldum. Kampanyanızı bloğum olmadığı için facebook sayfamda duyurdum. Ama en yakın zamanda ben de bir blog sahibi olmayı düşünüyorum ;)

"Kızımın cicileri" bloğunun 299. izleyicisi ldum. 300. izleyici olmayı kıl payı kaçırdım :)

İşte bu kampanyanızı duyurduğum facebok sayfası linki:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006816644

Bugün 14. Şubat ;) Sevgililer gününüz kutlu olsun. Selamlar...

Meltem A.
ykoyleask@yahoo.com.tr

Meltem dedi ki...

Bu arada 25. izleyiciniz oldum ;)

Aytaç ÖZTÜRK dedi ki...

ilk çeyrek tamamlanmış oldu:)) ilginize çok teşkkür ederim...ancak çekiliş sonuçlandı ve bebegimincicileri.blogspot.com da yayınlandı...hediyeler gönderildi...sizin de sevgililer gününüz kutlu olsun...sevgiyle kalın...

Meltem dedi ki...

Sağlık olsun diyelim. İnşallah bir dahaki sefere ;) Sevgiler..

Aytaç ÖZTÜRK dedi ki...

bu arada yine 24'e düştüm:)))